kana's windmail

Jー8 香南の日記帳
NO WIND NO LIFE☆

Maui Day5

2015-06-16 01:06:12 | Weblog
The swell is coming today!! Small but enough to practice ; ) So fun!!
It was a memorial and hard day in various meanings.
First, I made it one of my purpose of this trip today!!! I've been aimed the target to be taken a picture by Jimmie since last trip to Maui. Thank you so much , Jimmie Hepp!
Next, I finally was on the rock!!!!!!
Fortunately, I and my gear are almost safe. No worries. It was a big experience .
I wanna improve myself of windsurfing. Keep ripping!!

小さいスウェルが入ってきました。肩くらい。めっちゃ良い練習です。もうちょっと続くといいなー。
今日は大きなニュースが二つ。
その1 まずは、、、なんと!!!ついに人生初ロックしましたー(^^;;やっちまいました。お陰様で道具と体は無事です。ロックから丘へのよじ登り方を学びました。油断大敵。調子に乗っちゃダメですねー(^^;;
その2 ジミーさんの写真に載りましたー\(^o^)/しかも連続写真も。実は去年たまたまマウイに来て、8年ぶりにウインドを再開するに当たっての最初の目標は、次にマウイに来た時に、ジミーさんの写真にのる!ということでした。ちっぽけだけど、この旅の一つの目標達成。
ウインド上手くなりたいなぁ。もっとカッコ良い写真残したいなー。とか考えてたらすごーくテンション上がりました。貴重な時間を無駄にしないようにがんばります!!

最新の画像もっと見る

コメントを投稿