給食で、牛乳を飲まない。スポック博士

2017-07-14 17:28:04 | JPS 健康
そろそろ気がつく??
⇒パン・乳製品・肉の食事
⇒健康診断
⇒高コレステロール
⇒魚の食事
⇒高カルシウム血症
⇒筋肉・膵臓硬化
⇒糖尿
⇒減塩(尿が止まる)
⇒腎不全
⇒人工透析
⇒胆石・脳梗塞・院内感染
⇒死亡

牛乳は子牛が飲む物

 乳牛(ホルスタイン)は出産後と同じように牛乳が、出るようにホルモン剤を投与し。ホルモン剤の副作用を少なくするために、抗生物質を与えます。ホットミルクに砂糖を入れないと飲めないのは、抗生物質のニオイです。牛乳が好きという人は、一度母乳と同じように人肌で飲んでみましょう。必ず嫌いになります。北海道の牧場経営者は出荷用の牛乳は「飲まない」と言っていました。。
 授乳中は抗生物質を飲むと母乳から赤ちゃんに抗生物質が流れ込むから飲んではいけない。と言われるのを聞いたことはありますよね。何故いけないかの説明はないですが。だめな理由は、抗生物質の大量の副作用説明書に書いてあります。
 人間という哺乳類がだめで、牛という哺乳類は構わない。そんなまやかしに騙されてはいけません。赤ちゃん(人工乳)だけではなく、あらゆる食品、に母乳の倍のタンパク質・カルシウムが入った牛乳から出来た乳製品を含ませています。おまけに抗生物質・ホルモン剤たっぷり。
 塩が含まれているから食べる。バター。無塩バターは誰もトーストに塗りません。塩を入れる前のチーズ?石鹸?バニラエッセンスに騙されて食べるアイスクリーム・ケーキ。
 箱の裏の成分表に脱脂粉乳や乳製品と書いてある食品や菓子は出来るだけ避けましょう。

 母乳タンパク質1.1g/100g、カルシウム 27mg/100g、塩分0%、牛乳タンパク質3.3g/100g、カルシウム110mg/100g、塩分0.1% 給食で、牛乳は、任意ですよ。担任は、「診断書を出して下さい。」校長は、「任意ですよ。」

★スポック博士の育児書 牛乳X
暮らしの手帖社
書店にある最新版は第6版で乳製品・牛肉は肯定されたまま、世界で5000万部読まれています。 しかし第7版からは、乳製品・牛肉等は否定的に書かれています。 暮らしの手帖社は消費者側に有るはずの出版社ですが、出版は難しいようです。

★ Concerns about cow's milk.
牛乳に対する懸念。
Milk and other dairy foods are the main sources of calcium and vitamin D forNorth American children, and they provide much of the protein and fat aswell.
ミルクと他の乳食品はカルシウムの主な源と北アメリカ子供たちのためのビタミンDです、そして、彼らは同様にタンパク質と脂肪の多くを提供します。
Most of us grew up being told that milk was good for you, so it's hard forus to imagine that milk may actually pose health risks or that alternativesources of nutrition might be better.
我々のほとんどはミルクがあなたによかったと話されて成長したので、我々がミルクが実は健康リスクをもたらすかもしれない、あるいは、栄養の代用源がよりよいかもしれないと想像することは難しいです
While some of the concerns about dairy products are widely agreed on,others--which I'll point out--are more controversial.
酪農製品に対する懸念のいくらかが広く同意される間、他 — 私が指し示す — はより論争の的です。

A HEALTHIER DIET 341
健康ダイエット
Dairy products are often high in saturated fats, which promote blockage andweight problems as children grow.
酪農製品は飽和脂肪分がしばしば高いです。そして、子供たちが成長して、それは妨害物と重さ問題を進めます。
In fact, according to the National Institute of Child Health and HumanDevelopment, milk is the leading source of fat in children's diets in theUnited States--higher than burgers, fries, cheese, and chips.
実際、国立チャイルド Health と Human 開発研究所によると、ミルクはアメリカ合衆国での子供たちのダイエットの脂肪の主要な源です−ハンバーガー、フライ、チーズとチップより高いです。
While milk and yogurt are available in low-fat versions, most cheeses, icecream, and other dairy products are very high in fat--and it is the wrongkind of fat.
ミルクとヨーグルトが低脂肪バージョンで利用できる間、大部分のチーズ、アイスクリームと他の酪農製品は脂肪分が非常に高いです−そして、それは間違った種類の脂肪です。
The essential fats needed for brain development are found in vegetable oils.
脳発展のために必要とされる重要な脂肪は、植物油で見つかります。
Milk, whether skim or whole, is very low in these healthy fats.
皮膜、または、全体であるにせよ、ミルクはこれらの好ましい脂肪が非常に少ないです。
There are other concerns about dairy products, to, even the low-fat ones.
だいたい酪農製品が低脂肪ものを平らにするという他の懸念が、あります。
Dairy foods can impair a child's ability to absorb iron and cause blood lossfrom the digestive tract in small children and in those older children whohave true allergies to cow's milk .
乳食品は鉄を吸収する子供の能力を弱めることができて、小さな子供で、そして、牛乳に対する本当のアレルギーにかかっているそれらの年上の子供たちで消化管から失血を引き起こすことができます。
(Straight cow's milk is not safe for infants under twelve months. Formulasmade from cow's milk should have added iron, to assure that enough iron isabsorbed; low iron formulas should be given for only short periods, if atall.)
(まっすぐな牛乳は、 12 ヵ月未満で幼児にとって安全でありません。牛乳から作られる公式は鉄を加えなければなりませんでした。そして、十分な鉄が吸収されることを保証しました ; すべてでならば、低い鉄の公式は短い期間だけの間与えられなければなりません。)
These problems, combined with the fact that cow's milk has little iron ofits own, can lead to iron deficiency (see page 332 for the connectionbetween iron and brain development).
これらの問題(牛乳が独自のほとんど鉄を持っていないという事実と結合される)は、鉄欠乏症につながることができます。
Other health problems may be aggravated or even caused by milk products.
他の健康問題は悪化するかもしれないか、乳製品に起因さえするかもしれません。
These include asthma and other respiratory problems, chronic ear infections,eczema (a chronic skin condition with itching and flaking), andconstipation.
これらは、喘息と他の呼吸系疾患(慢性耳感染症、湿疹(うずうずして、はげることによる慢性の皮膚状態)と便秘)を含みます。
Exactly why these problems occur is not known, but allergy to proteins incow's milk plays a role in some cases.
必ずしもこれらの問題が起こる理由はわかっていません、しかし、牛乳の中のタンパク質に対するアレルギーは場合によっては役割を果たします。
If asthma or eczema run in the family, there's a good chance that milk maybe a contributing cause.
●喘息または湿疹が家族に代々起こるならば、ミルクが貢献している原因であるかもしれないという十分な可能性があります。
Removing dairy products from the diet sometimes eliminates these problems;avoiding cow's milk altogether may prevent them.
時々ダイエットから酪農製品を取り除くことは、これらの問題を除きます ; 全く牛乳を避けることは、彼らを防ぐかもしれません。
There is good evidence that in children who are genetically vulnerable,milk drinking can increase the risk of developing juvenile onset diabetes.
●遺伝的に弱い子供たちにおいて、飲んでいるミルクが若年型糖尿病になる危険を増すことができるという正当な証拠が、あります。
Part of cow's milk protein chemically resembles a protein found in the humanpancreas that has to do with the production of insulin, an allergic reactionto the cow's milk protein may lead to the destruction of the pancreas'sinsulin-making ability, resulting in diabetes.
●牛乳タンパク質の一部は、化学的に、糖尿病に終わってインシュリン(タンパク質がすい臓のインシュリン製造能力の破壊に導くかもしれない牛乳に対するアレルギー反応)の生産に関係がある人間のすい臓で見つかるタンパク質に似ています。
There is also evidence--fairly convincing, I think--that a diet high incow's milk predisposes older men to prostate cancer. Prostate can cer is thesecond most common cancer in men (after skin cancer).
●証拠もあります−かなり説得力があって、私は — 牛乳のダイエット高さが年上の男性の前立腺ガンの素因になるために — 考えます。前立腺ガンは、男性(皮膚がんの後)で 2 番目に普通のガンです。
Finally, as children grow up, many will have stomachaches, bloating,diarrhea, and gas caused by the milksugar, lactose.
●最後に、子供たちが育って、多くは胃痛、ふくらむこと、下痢とガスを乳糖(ラクトース)によって引 き起こしておきます。
These symptoms result from the fact that the ability to digest milk sugardisappears for many people in late childhood.
●これらの徴候は、乳糖を消化する能力が幼児期の遅くに多くの人々のために消えるという事実から生じます。
In nature, animals do not drink milk after infancy, and that is probably thenormal pattern for humans, too.
●自然において、動物は幼 少の後、ミルクを飲みません、そして、また、それは多分人間の通常のひな型であるでしょう。
★ Cow's milk, and bones.
牛乳と骨。
Childhood and adolescence are key time for building bone.
幼児期と青春期は、骨を造ることのための重要な時間です。
The standard dietary advice is that children need approximately 900milligrams of calcium a day, the equivalent of three eight-ounce glasses ofmilk.
標準的な食事のアドバイスは、子供たちが 1 日につきおよそ 900 ミリグラムのカルシウム( 3 杯の 8 オンスのミルク相当)を必要とするということです。
Thanks in part to clever and persuasive advertising, everyone “knows”that milk is an important source of calcium.
賢くて説得力のある広告に一つには感謝します、誰でもミルクがカルシウムの重要な源であるということを「知っています」。
But among themselves, scientists debate the pluses and minuses of cow's milkwhen it comes to bone health.
しかし、彼ら自身の間で、科学者は骨健康に関しては牛乳のプラスとマイナスを討議します。
In several well-done studies, no connection was found between the amount ofcow's milk children drink and the amount of calcium they store in theirbones.
●いくつかの十分に調理された研究において、接続は子供たちが飲む牛乳の量と彼らが彼らの骨に保管するカルシウムの量の間で見つかりませんでした。
That is a really remarkable finding.
それは、本当に注目に値する発見です。
If drinking cow's milk is important for bone growth, you'd expect thatpeople who drink more milk would have stronger bones.
牛乳を飲むことが骨の発達にとって重要であるならば、あなたはより多くのミルクを飲む人々がより強い骨があると予想するでしょう。
But they don't.
しかし、彼らはそうしません。
In fact, the United States has both very high per capita milk consumptionand very high rates of osteoporosis.
●実際、アメリカ合衆国は非常に高い一人当たりのミルクの消費と骨粗 鬆症の非常に高い率を持ちます。
There are many possible explanations for this.
これの多くのありうる説明が、あります
One is that calcium intake is just one of many factors that influence bonedensity.
人は、カルシウムの摂取量が骨密度に影響する多くの要因のうちのちょうど 1 つであるということです。
Exercise is also very important.
運動も、非常に重要です。
It matters not just how much calcium gets taken in but also how much leavesthe body.
多くのカルシウムが取り入れられるちょうどように、それは重要です、しかし、また、いくらは体を残します。
Diets that are high in milk and dairy are often also high in sodium in theform of salt and salty processed foods .
ミルクと酪農で高い食餌療法は、塩と塩気のある加工食品の形でナトリウム分もしばしば高いです。
Many soft-drinks are also high in sodium.
多くの清涼飲料は、ナトリウム分も高いです。
In some people, high sodium intake results in the loss of calcium throughthe urine.
▲一部の人々において、高いナトリウムの摂取量は、尿を通してカルシウムの損失に終わります。
SENSIBLE FOOD CHOICES 343
認める食品の選択肢
The proteins in milk and meat also tend to be high in certain amino acidsthat cause the kidneys to lose calcium.
ミルクと肉の中のタンパク質は、腎臓がカルシウムを失う原因になる特定のアミノ酸分が高い傾向があります。
So as far as building bones is concerned, it may be just as good, if notbetter, to take in less calcium as well as less sodium and animal protein.
それで、骨を造ることが関係する限り、よりよくないならば、よいように、それは当然かもしれません、より少ないナトリウムと動物性タンパク質と同様により少ないカルシウムを取り入れるために。
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