天瀬ひみかの真実のスピブロ♡ 『不思議の国のAmase』 AMaSe IN WONDeRLaND

不思議の国の魔法少女♪ 天瀬ひみかが、あなたを不思議の国へご案内いたします。。

未来人

2016-07-17 01:51:25 | 日記


私は100パーセント断言しますが、「未来人」などというものは存在しません。あれは世間が騒ぐのを見たい節操のない人物(およびその流行に乗っかって自分のネットサイトのアクセス数や雑誌の購買数を伸ばそうと目論む人々)が作り出したフィクションです。そうした流言を流すほうも流すほうですが、面白半分で少し興味を持つくらいならまだしも本気で信じるとすれば、まったく同程度に愚かだと言うしかありません。いま「未来人」の存在をわずかでも信じている人は、早く目を醒ましたほうがいいでしょう。そもそも、時間は存在したとしてもそれ自体は目に見えないもの(非実在的実在)です。それは即ち4次元存在であり、肉体という物質を以てこの地上世界(物質世界)に生きる私たちは、その物質的肉体を備えた状態のままで未来に飛んだり、あるいは過去に飛んだりすることは絶対にできないのです。それが物質の根本性質の一つです。物質は時間にコード(規定)されており、時間にコードされているからこそ存在しているのです。これは即ち、3次元(地上の運命)は4次元(アカシックコード)にコードされており、その上下関係が覆ることは永遠にないというのと同じことです。つまり、「タイムトラベル」などという技術は、今この瞬間も世界のどこにも存在しませんし、たとえこの先どれほど人間の科学が発達したところで永遠に実現することはないのです。ということで、未来人など存在しません。そんなものについて書かれた記事を読んで一喜一憂することなど、あまりに下らないことであり、ただの時間の浪費でしかないのです。

この記事をはてなブックマークに追加

ロック&ポップ

2016-06-30 03:28:24 | 日記

僕の人生でなしとげられることなんてたかが知れている

すべては走馬灯のように過ぎ去っていく

やがて記憶も薄れてく

君の人生で学べることなんてたかが知れている

すべては激しい雨の後の葉の雫のように蒸発する

ここには影さえも残らない

消え去った男や女の数を数えたことがあるかい

そんなもの誰も知りやしないし

必要ともしていない

飢えている子供や獣の数を数えたことがあるかい

そんなことに気を取られている奴は

ただの敗者か偽善者になるのがオチさ

そいつはロックじゃない

どうしようもないただのリアルさ

そいつはポップじゃない

そう 犬も喰わないリアルなんだ

この狂った世界じゃ

誰もが平等で 同時に不平等なんだ

皆が必要としているのは

生きるための目先の金と仕事

夢から醒めないための噓と

束の間の快楽だけだ

夜に蛍の光を見たことがあるかい

太陽に照らされる死んだ蛾を見たことがあるかい

自動車にひかれて苦悶の表情を浮かべて転がる獣たちを見たことがあるかい

そいつはロックじゃない

どうしようもないただのリアルさ

そいつはポップじゃない

そう 犬も喰わないリアルなんだ

僕たちは飢えている どんなに豊かになっても

結局は満足に食べられるものなんてどこにも僅かしかないからさ

ある日僕は地面に見た

そこに転がる獣のフンを押そうと熱心に頑張っている虫を

少なくともそいつはロックだった

少なくとも例のあの文句に例えればね

少なくともそいつはポップだった

だって落ち込んでる僕を楽しい気持ちにさせたんだから

昔の人はその小さな虫が世界を動かしてると信じた

少なくとも今の僕らよりはまともだったんだよ

少なくとも科学的に進化した僕らよりかはね

僕らの先祖や親たちが造ってきた文明

世界を貪りすべてを蝕みながら無数のホワイトウォールを築いてきた

檻に閉じ込められた獣たちから命の時間を奪い

自分の時間に継ぎ足しながら

だけど宇宙の秩序は公正だ

人間の知恵は摂理には勝てない

人間が作った世界はすべてを巻き込んでブラックホールの中に吸い込まれていく

そして何も残らない

ここには何も残らない

人も記憶も

影も形も

ロックもポップも

この記事をはてなブックマークに追加

天瀬ひみか【予言的中】【NAVERまとめ】更新しました!!!!

2016-06-22 22:26:08 | 日記
http://matome.naver.jp/odai/2141458157556380201

この記事をはてなブックマークに追加

POISON

2016-06-15 21:50:33 | 日記
動物たちの思いを乗せてあの名曲を替え歌にしてみました。ポイズン!♬!


−POISON−


いつまでも信じていたい
青い地球はみんなのものと
自分に生きる意味はあるはずと

殺処分 害獣駆除
無為と我欲に侵された奴
命を奪う暮らしは素敵かい?

言いたい事も言えないこんな世の中じゃ POISON
檻と鎖に繋がれたまま生きてゆく OH OH

餌ひとつ奪われた街に
それでも生きてくために
抗う事も必要なのさ

保健所にすわりこんで
迫り来る死の冷たさを
囚われた同じ温もりと分け合った

終わりなく続く既視感
現実に目を背け作った笑顔で
殺す国家に慣れていくのか

歩くことさえ許さぬこんな世の中じゃ POISON
路上で潰されたお前に祈りを OH OH

自由に生きてく日々を
最後まで諦めないから
行きたい道を今歩き出す

汚い医者や愛護に操られたくない POISON
人間だけの世界は欲しくない

生みたい子供も生めないこんな世の中じゃ TNR
天が与えた命を俺は繋いでく OH OH

言いたい事も言えないこんな世の中じゃ POISON
空も海も山も毒されて OH OH

ありのまま変えてく人に
自然消されぬために
戦う事も必要なのさ

この記事をはてなブックマークに追加

リスと魔法使い

2016-06-15 11:25:55 | 日記
木の枝?と思ったけど

<本能>が違うといった

車を止め近寄る

大きな山リス

轢かれたんだ

青醒めると同時に額と頬が上気する

内蔵が出た骸に両手を伸ばし

覗き込む

苦悶と共に永遠に固まった顔

これ以上ない程大きく開いた口

「天国に行こうね…」

小さな君が倒れたこの地獄の底

生きるために神様が君に与えた

小さな歯がつぶつぶと並んでる

愛らしきその口はもう動かない

希望の光など届かぬこの場所で

私にできることを探さなければ

君の骸を両手に乗せ、君を轢き飛ばして行った人間を呪う

「私は最強の魔法使いになるよ」

私のハートが重症の心臓病を患ったような苦しいビートを繰り返し刻む

私はそのビートの中に世界を破壊する

歴史の時間軸の中には存在しない

知られざる「最強の呪文」を探す

NA…MI…

君の痛みは私と無縁じゃない

君の死は決して正当なものじゃない

だけど君を轢いた奴は君の死を自分と切り離し

永遠に罪を正当化し続ける

私が見つけ出すまでは

NA……

この記事をはてなブックマークに追加

ガラクタコード

2016-06-01 16:24:54 | 日記
私は誰
答えない
終わりなき沈黙
埋めてくだけのノイズ
無視して耳を塞いでも
何も変わらない
腐った世界
投げつける
声なき声

必死に覚えてきたこと 無意味なの?

迷い猫みたく彷徨い
自分に合う道あくせく探し
「自分らしさ」磨いたけど
すべては刹那で終わると知った

街の速度に負けないよう
ヘッドホンから早い音楽
合わせた歩幅で急いでた
後ろからつかまえに来る
そんな不吉な胸騒ぎして

生きるって何
教えて
神がいるなら
なぜ取るの
命よりも
大事なの

君と二人で見てた未来
もう叶わないその未来
私の瞳に映るのは
光の消えた暗闇の世界

ただ悲しくて 悲しくて
泣く力すら 失くしたわ 

生きてていいと少し思える
価値ある自分になるために
色んなことを身につけた
本を読み
友と語らい 恋をして
仕事に励み 努力して
知識を得ても 
結局は
この夜の底で迷子になった

空を見上げる
この星に生まれてくる前
いたという記憶の涯ての
故郷の光
草の道
天使が置いた
おやつのプリン
君と笑顔で探した あの日

そこで見つけたプリンの夢は
いついつまでもやわらかで
甘くて苦いカラメルは
恋とか愛とか君とか私
でもここじゃ
糖質は統失と等質に
悪魔の魔法で変えられて
姫が蛙になるのと同じ

蛙は夢見てその手に持った
スプーンで割った世界の壁に
突如大きな傷が開き
自分と他との境界が 痛く真っ赤に裂けていく
その足下に いま深く 
無限に広がる底なしの
大深淵に落ちてく


どこまでも
繰り返し
愛しい名前呼びながら
たった一人で落ちてゆく
君が見えない果てなき闇に
思い出だけを握りしめ
たった一人
引きずられた罪の始まりに
つかまれた足また痛み出す

ずっと昔に心は麻痺し
涙も出なくなったけど
生きてることを
思い出させる
この痛み

死んだとばかり思ってた
君がいた日の夢の抜け殻

君はどこ
答えない
終わりなき沈黙
埋め続けてるノイズ
必死に叫んでも
天使には届かない
閉ざされたドア
開くのは
君の鍵だけ

ただ会いたくて 会いたくて
死んだら近くに いけるかな

答える者なき
終わりなき
無言 騒音
01ループ
2に届かない
ラビリンス

「二人」禁じた魔の迷宮
無限にめぐる呪詛の海
寄せては返す悲しみに
流せぬ涙は永遠の受苦
希望=絶望の
出口なきこの閉空間(メビウス)に 
言葉未満の願いのカケラ
ガラスのように突き刺さる

やせ我慢して偽った
涙の代わりに作り笑い
愛して抱きしめ失った
猫の代わりは何もない

残ったものはガラクタコード
君を奪ったガラクタコード
私を作ったガラクタコード
世界という名のガラクタコード
いつか壊すわガラクタコード

ぜんぶ壊して 君を探すわ

この記事をはてなブックマークに追加

聖なる侵入

2016-05-24 03:46:14 | 日記
「〈帝国〉とは錯乱の規定、錯乱の法典化である。狂っており、本質が暴力的なものであるため、暴力でもってわれわれにその狂気を押しつける。」(フィリップ・K・ディック)


〈帝国〉の実体とはアカシックコードであり、それは悪の造物神デミウルゴスとその配下にいる七人のアルコーン(七惑星の牢番)たちによって支配されています。

その帝国の支配者たる悪魔と、それが操るゾディアック(十二星座)の小悪魔たちが人間に課す〈大カルマ〉は、36年をかけて人にその一巡りを経験させます。というのも、一つの星座に含まれる30の〈小カルマ〉は、およそ30ヶ月から31ヶ月を費やしながら、人間にその各々の苦楽を順次経験させるからです。そしてその経験を通して生み出される物理的感情的エネルギーが、反神的シミュラクルの帝国の動因となります。

この世界はアルコーンが設定したアカシックコードによって偽装されたシミュラクル(模像)です。ですが、私はそれをより正確に「幻実」と言い換えます。なぜなら、それはオリジナル(原象)なき模像でありながら、しかし同時に、私たちが知りうる限りの実体の全てだからです。これに対抗しうるのは唯一「幻実の仮面」の戦略です。

その戦略の土台として「コードへの精緻な知識」(真のグノーシス)が必須となるのは言うまでもありません。ちなみに、ホルス=セト神を表すコード309のテーマは「仮面の演技」です。つまり、闇のシミュラクルに対抗するために、オリジナルの光はシミュラクルの仮面を被って只中へと侵入するのです。

啓明を受けた作家、ディックの小説『聖なる侵入』で、真の救世主マニー(エマニュエル)は、偽の神(その実体は悪魔)を(偽の神=悪魔とは知らずに)篤く信仰するカトリック大司教によって「危険な悪魔」とみなされて殺害されそうになるが、神の加護により、すんでの所でその危機をくぐりぬける……。

真の神が喪失され、その喪失の記憶さえも起源なき時間の彼方に忘却されてしまった模像世界(シミュラクルワールド)の中では、「神が悪魔」とみなされ、「悪魔が神」とみなされる。

そしてそれが(誰もがそれを模像とは思わずそれを原象として疑わぬほど)至極「自然」であるのは、人間の「本性」を生み出している成分のほとんどが、「悪魔の遺伝子(コード)」に由来するものであるからに他ならない。

エマニュエルを宇宙から抹殺しようとした大悪魔ベリアル。それは「無神論の王」を意味する。


〔註〕『聖なる侵入』を読んだことのない方には、こちらの方のページをおすすめ。→
【ネタバレ】『聖なる侵入』フィリップ・K・ディック http://puripuriouch.at.webry.info/201407/article_6.html


ツァラトゥストラはかく語りき。「神は死んだ。」そう。それがこのシミュラクル世界の普遍的土台ね。神が死んだその世界では人間が一番偉くなるのは必然の理。[だけど/そして]その人間が他ならぬアルコーン(悪魔)の傀儡だとしたら?そしてそのカラクリを当の人間自身が知らないのだとしたら?

考えるだに恐ろしいそんな世界がこの世界の正体。

先の【ネタバレ】で、「アシャーの隣に住むリビスという女性、その胎内にヤーは宿り(処女懐胎)、リビスの息子として実体を持って、この世界に生まれてくる・・・ それがヤーの計画。(実体を得ることにより、ベリアルに対抗できる力が得られるらしい)」とあるけど、実際のところは、(本来物質を超越した)神が(物質としての)肉体を持つということは、それは全然「神本来の力」を弱められるということで、だけど、心魂(感情)世界と物質生命世界を支配するベリアルを倒すために、神自身が自分の本来の力を失うことを覚悟の上で物質となってベリアルの領域に入るということなのね。

そして、その侵入の動機は、これはディックの『聖なる侵入』と無関係に言うけど、地球外存在(惑星アルコーン)たるベリアルと、その悪魔の遺伝子を引く地球内存在(人間を構成する悪のコード、とりわけその成分の多い人間)の魔手から女神の血(光のコード)を引く動物と想起回帰を愛せる人を救う…というものなの。

で、何で動物や善を愛せる心ある一部の人に女神の血が流れているかというと、それは、悪魔が神に嫉妬し対抗して神を否定する世界を創造しようとした際、独力では世界創造が全く行えず(悪魔は生=性=聖の正しい光を持たないため)、女神を天から誘拐しその力を奪うことでやっと不完全な世界を作ったから。

その女神は、自分の本当の故郷であるエデンではいつも動物と一緒だったから…女神自身がいわば動物のようなもので、だから女神の影響(血、エデン由来の光のコード)を強く受けて出来たこの地球の被造物は、必然的に動物(の主な成分)になったわけです。

ホルス=セト、(神話的に悪魔とみなされる)セト=セツ(義人)。これは模像世界に侵入(=シミュラクルに同化)する過程で起きた現象についての後天的記述なのです。だから矛盾してる。この矛盾したペルソナの背後に「真実の神」が隠れているのです。奇妙な空間的反転。コード309=903の神秘。

模像世界の中では誰も幻(仮面)と現実(素顔)の区別はできない。であれば、私たちが行うべきことは、仮面=素顔と素顔=仮面を常にズラし続けること。そしてその二つの乖離の合間をぬって進み続けること。それがエネライドの戦略。だけど、私たちの進路もまたあらかじめアカシックに操作されていることを忘れてはならない。だとすれば、私たちがエネルギーの戦略の中で選び取るべき進路は、コードロジー(=神による脱コード化のロゴス)によってのみ正しく告げられる。

『聖なる侵入』の最大の見所はジナとマニーの議論から始まるくだり。ジナは「人を裁くな」と言う。マニーはジナの魔法を見せられ、その意見にほとんど納得させられる…。しかしそこから原初の危機が一気に再現される。小山羊を喩えにするのは不適切だけど、悪を見過ごす致命的危険は上手く描けている。

山羊=悪魔。これも光がシミュラクルに侵入する中で起きた反転ですね。あるいは、闇の側から光を見た場合に生まれる人間の中の錯誤。本当は山羊は悪魔どころか聖なる生き物でエデンの女神の神性の一部(友達)でした。

まあほとんどの人って「人間は神の似姿」的に思ってるでしょ。無意識にせよ。だからヒューマニズム(人道主義=人間中心主義)なんてのがほぼ無批判に成立する。だけど光のシミュラクルの側から言えば、近似値的には人間=悪魔ということになるのです。これは人間=神なる闇のシミュラクルの反対項ね。

唐突ですが、夜の暗闇を照らす光の中に浮かび上がる野生動物って見たことありますか?たとえば「夜の鹿」。成鹿であればその姿の堂々とした美しい厳かさに畏怖を覚えるほど。また、若鹿であれば仄かな色気に包まれた溌剌とした生気、子鹿であればその小さく愛らしい姿と無垢に澄んだ優しい瞳が強く印象に残ります。

あるいは、プリプリとした体とお尻を丸っこく左右に揺らしながら駈けてゆくタヌキの愛らしいさま。

それら野生動物の姿は、闇のシミュラクルの奥底に残されたかすかな女神の血を引くたしかな光のかけらたちなのです。

それはルナーコード64「世にも稀な、光る石を天にかざす」に表現されたマヌポース。それこそは「本物の魔法使い」だけが知る「真の賢者の石」。それはルナーコード78「ガーゴイルの彫像のある寺院の北東で、伝統的な呪物(動物の牙)を手にした男が、弟子に秘密の教えを伝える」に記された天地の呪力の真髄を秘めたジャガーの牙、あるいは猫族の爪。

そのかけらを尖ったナイフにして闇のシミュラクルの腹を切り裂き、そこに開いた裂け目に光る石を投げ込めば、その渦中に魔法使いのドリームワールド、魔法戦士の戦の陣地、光のシミュラクル空間が生み出される・・・

私たちはそこでベリアルとその眷属を迎え撃ち、人間ではない本当の神の似姿を、この青醒めた星に再生させるのです。

虫や植物や魚が作り出す毒、ないし獣たちが持つ爪や牙は、自分の目の前の天敵は殺しても、離れた所にいる生物や、彼らが暮らす地球を滅ぼすことはない。しかし悪魔ルシファーとサマエルの指導・扇動・洗脳の下、人間の作り出した(有形無形の)各種の毒は、最終的には経済活動や軍事活動を通じて全世界に拡散し、人間も含めた全生物を殺し、地球を必ず滅びに至らせる。

人間以外のすべての生物の補食行動は、常に大いなるアガペー(愛餐)の全体の一部をなしている。どんな動物も生物も他を捕えて食べるが、それは自分も補食される可能性を併せ持つ中での行動だから。それは食べる=食べられるによってしか維持され得ぬ悲しき地球とその生命に捧げられた愛の供犠。

アガペー(神の愛)。その愛の炎は、腐り切った愛なきこの世のすべてを焼き尽す炎。そして、その小さき火花は私たちと動物たちの魂の奥底で、今もパチパチと小さな音を立てている。

しかし、今日においては、キリスト教の聖職者も〈聖体拝領〉〈愛餐〉(アガペー)の本当の意味を知らない。それは、神が飢えている他のすべての生命のために、自分の体を食料として差し出すほどの「究極の愛」のことだ。

動物が持つ自然の本能は、その決定的本質において人間の欲望の対極にある。前者の本質はエロスのベクトルそのものであり、共生的で、アガペー(愛餐)に満たされているが、後者はタナトスのベクトルそのものであり、自己中心的で、サバト(魔宴、悪魔=人間との交わり)にしか参加しない。

サバト、それは人間が作った広大に過ぎる動物たちの檻の周囲で行われる人間たちの終わりなき欲のパーティー。サバト、それは動物園であり水族館であり鳥籠でありTNRとBBQの宴である。サバト、それは動物を人間のための一方的犠牲となす文化的蛮行の火のすべてであり、人間科学の土台をなす冷血な動物実験である。

そうして人間が生み出した文化や科学は決して普遍的イデアや万能性への道を私達に拓くものではなく、神がお造りになられた偉大な自然と宇宙の法則の一端をただ断片的に追認し、次にそれを最悪の形で模造する手段に過ぎない。かくて人間を神として作られた生命なき模像のシミュラクルの牢獄内で私達の生は静かな検体的死、すなわちそれ自体がすでにあらかじめ一個の模像でしかないような物的な死を迎えるのである。


「死ぬことが出来るのは野生の動物だけなのである。人間的な死にとって死角となるようなところに、そっと動物の死を復活させること」(ジル・ドゥルーズ)


「人間は真実の生も死も知らず、偽りの世界の中で偽りの世界の一部をなす自らの生を過ごし死んで行く。そして人間は自らの最後の死ですら不自然なものにしてしまう」(天瀬ひみか)


人間が人間であるための最初の条件は不自然なることである。この人間が宣教師として伝導する人権は他のすべての生命が持つ自然なる生得権の全面的暗殺の礎をなすものであり、この人間が神の福音のごとく媒介するヒューマニズムという名のウイルスは一切の自然なるものを死に至らしめるべく人間が自らの内なる研究所に産み出した終末兵器である。

かくも不吉な欲望。科学に隠された真の動機は、動物と自然を人よりも絶対的に劣った存在だと思わせ、人間をそれらの絶対君主として永遠に立てることである。かくて人間による動物と自然の搾取と破壊と殺戮という明らかな悪を正当化するために、人間社会の至上の学たる科学の黒い祭壇には、その幻想の善性を維持すべく今も昔も無際限の大金が捧げられている。そして文明という名の燔祭場では犠牲となる無実の動物たちが常に燃やされている。

他方、それに比べると一見のどかで平和に見える田園風景。しかしその中身は農薬と除草剤にまみれた猛毒汚染地帯であり、草の陰には田園に近づく野生動物を殺すための罠や電流を流した網がひそかに仕掛けられている。この田園風景の外身と中身は、まさにわれらが星の愛すべき平凡なる一般的大衆に見られる外身と中身にぴったり一致している。そうだ。今や隠された真実は明らかになった。かくも田園とは、まさに人間一般の完全なる元型だったのだ。だからこそ人はそれを美しい田園風景と呼び、心の奥底に湧き上る自然の郷愁を覚える。反神-動物的な自己愛の下に。自己の魂の原風景。この田園の所有者が自らの欲と生活のためにその毒と罠を仕向けるのは、純粋な毒と悪意に他ならぬ自分以外のすべてだ。

この記事をはてなブックマークに追加

約束の歌

2016-05-13 21:30:48 | 日記
ねぇなぜ暗い顔してるの

ねぇなぜ独り泣いてるの

あきらめないで

どんな時も

君は世界の光だから

あきらめないで

絶望の日も

ねぇなぜ暗い顔してるの

ねぇなぜ独り泣いてるの

思い出してよ

ずっと前 約束したでしょ

いつだって希望は明日の奇跡



3秒先さえ

見えないエスパー

天気予報も

けっこう外す

大切なのは

あきらめないこと

病める時も

貧しき時も

苦しき時も

絶望の日も

変わらないのは

世界に必ず朝日(あす)は来ること



そんな当たり前も

変わらぬ日々に忘れてた

光隠すブラインド

当たり前とすり替える

当たり前じゃない噓に

気づけばきっと世界は変わる



あきらめない

君がいる限り

その光は消えない

あきらめる必要なんて

どこにもない

希望があれば

終わらぬ絶望もない

いまの僕に出来る

たった1つ

ずっと昔に約束したんだ

君のために歌うって



愛する君がいる限り

やり続ければ

夢は叶う

そう信じて生きたって

つい見失うメロディー

喧噪の隅何度繰り返した

残酷な世界が

輝きを閉ざし

迫る灰色の

アスファルト埋め立て

汚れたスモッグが

この声覆っても

夢とうつつに伸ばす手で

亀裂(あわい)に咲く花たち集め

光の帯 闇の果て

勇気出し 放とう

いますぐ答え 出なくても

信じれば終わらない

この星を

永遠(とわ)に動かす

命のリフレイン

いまレゾナンスする

君とのハーモニー

広げて

奏でて

呼んで

伝えて

果てない大地を果てないままでいさせるのは

あきらめない君の心だから

この地に 宇宙(そら)に

響かせて

3秒先に死んでも

終わらない

約束の歌

明日へ繋ごう

世界を包む透明な

大気になって

歌い続ける



ずっと昔の小さな約束

閉まって今日も

星は廻るよ

果てない命を果てないままに

いさせてくれた

愛しい君を

僕は決して忘れない



セイレーンが人を吞み

バンドラが夢欺き

オラクルが瓦礫と化しても

この歌は続く

その涙消え

微笑み光るまで

この記事をはてなブックマークに追加

Blue Star

2016-04-15 20:00:07 | 日記
ぼくたちの希望の星

たったひとつの この地球を 

頼りない腕で

強く強く 抱きしめたいよ

色んなことに耐え続け ボロボロになった

この星を ぎゅっと抱きしめ

失くしたくない 輝きと

曇らせたくない 君の笑顔

離さない 

大切な ここにしかない日々

愛するみんなで笑い合いたい

記憶より早く

夢より脆く

ぼくの手が朽ちても

ココロに希望がある限り

泣いても

笑っても

勝っても

負けても

生きても

滅んでも

守り続ける

そう永遠(とわ)に

誓うよ Blue Star




この記事をはてなブックマークに追加

Important Notice to People All Over the World

2015-05-15 22:52:31 | 日記
Last Updated: July 20, 2015



The total amount of RT of my blog has reached 78,000! Thank you for sharing my information!



Attention!

I have recently been analyzing Steve Jobs’ life using Cordology. I should be able to upload my analysis of his destiny soon. Don’t miss it!



On May 18th, I tweeted my prediction” Greece will not break away from EU. The economic collapse of Greece will be prevented.”

On July 13th, this prediction has proven to be correct. This was not predicted by any experts over the world.







Hello! My name is Himika Amase (@nekomimimikon)and I am a Japanese prophet.

Since September 3, 2013, I have been publishing real time predictions on Twitter.

I have made some 273 predictions, including the hijacking of Malaysian Flight 370, the
exact date of an extraordinary speech by Pope Francis, and the explosion caused by
nuclear fuel that leaked underground from a damaged reactor at the Fukushima Number
One Nuclear Power Plant.

These were all live predictions on Twitter, which would have been impossible to publish
after the incidents took place.

My most recent prediction was made on April 20 about the huge amount of radioactive
water leaking from eight drain pumps in the Fukushima plant’s reactors. I made a
detailed prediction on the day before the event, and it turned out to be true. On April 21,
TEPCO announced that the pumps used to drain rainwater at the plant had stopped
working, causing radioactive water to flow into the ocean.

My predictions are based on an innovative etheric energy prediction system that
I invented, which is called Cordology. My current plan is to build a smartphone app based
on Cordology so that people can tap into this wonderful system and predict the future
from the palms of their hands. In order to make this dream a reality, I am seeking investors
who are enthusiastic about bringing the power of Cordology to an easy-to-use app.
The ideal investment starts at Three hundred million yen (300,000,000 yen), with specifics
to be negotiated. I am proposing to 7.5% of the revenue generated from the smartphone
app in Japan for the first 15 years.

Currently, the maximum a party is able to invest is 1.5 billion yen(1500,000,000 yen).
The profit yield for a person investing that amount is 37.5%.

My first goal of highly accurate predictive system for smart phone app is as follows:
Achieving total selling more than 4.8 billion yen at minimum within the first two years.

one app (4,000yen) × one million, two hundred thousand (1,200,000) downloads=
4.8 billion(4,800,000,000)yen=38,592,000 USD

I am looking forward to hearing from the wonderful people who have the keen foresight to
take advantage of this great investment opportunity. When you contact me, please write
“predictive app investment” in the subject line. Communication can be done in Japanese,
English, or Italian.

You can read more about my predictions on the major Japanese curation website 
[NAVERまとめ]NAVER Matome,in the section titled [もはや世界最強!?]
(“Is She the World’s the Most Accurate Prophet Now?”).
This section is the top ranked in the search results for the phrases “predictions” (予言 in
Japanese) and “prophet” (予言者 in Japanese) on NAVER Matome. Right now, this
information is only available in Japanese, but I am planning to add English versions in the
future.

Also, currently my Twitter account @nekomimimikon comes in 1st place in Google search
results of “予言者” a Japanese word which means a prophet.



About Me

I'm planning to create to make an app based on the most accurate predictive system.
The app is targeted for Japanese consumers, but if I were to generate substantial
amount of revenue in Japan, I'd like to create the app for American and European consumers.

As a real-life prophet, I began making my predictions on Twitter in September 2013,
a platform where it would be impossible to publish predictions after events take place.
From then until today, 273 of my predictions have turned out to be real. The following
were especially noteworthy:

The luck of Prime Minister Abe representing the Liberal Democratic Party of Japan in 2015
is code 239 which “begging for saving one’s life.”
Therefore, I am inferring that his management of politics will be unbelievably difficult.
From June to September 2015, he will be under much duress and significant damage
will be brought to Abe -October 21st, 2014 Prediction  

I predicted nine months ago from now prime minister Abe will face major problems from
the period of June to September. My predictions were proven to be correct as two incidents
which damaged Abe administration took place in June.  

The first incident was the leakage of an enormous amount of personal information
pertaining to the Japan Pension Service.  The second incident was during the Commission
on Constitution.  Three Constitutional Scholars stated that the bills from the security
legislation submitted by the Abe administration to the Parliament session was found
unconstitutional.

Due to the two incidents, the approval rate of Abe Cabinet declined immensely and
marked the lowest record since the formation of Abe Cabinet. The following are reports
by media about the incidents.

-On May 27th, Japan Pension Service was hacked from outside, and the personal
information of 1,250,000 people became public.  The government announced the incident
took place on June 1st, but the media is criticizing the government for covering up
the incident from the public for four days. Lawmaker Kazunori Yamai from an opposition
party, Democratic Party of Japan stated that this was a complete utter cover-up and
an unprecedented situation.  Nikkan Gendai- June 5th, 2015

-In response to the the personal data that went viral from the Japan Pension Service,
the government decided to postpone the voting on a legislation.  The legislation
proposes to protect citizens information in relation to tax numbers and welfare.  
The coalition government was originally aiming the legislation to be enacted by
the beginning of June. Unfortunately, there were no alternatives but to give up on
the proposal due to the timing of the accident.  News 23-June 9th, 2015

- On June 3rd, during the Commission on Constitution, all three constitutional
scholars declared that new security system which approves the Self Defense Force
to use armed force is deemed unconstitutional.  The Liberal Democratic Party (L.D.P.)
which lead a powerful government wound up digging their own grave.  After this
incident took place, the opposition parties are attacking the L.D.P. for the security
legislation viewed as unconstitutional.  This major precedent is posed as a significant
disadvantage for the L.D.P. The Liberal Democratic Party managed politics smoothly
before the two major incidents have weakened their party.  However, the strong sense
of cautiousness started flowing within the L.D.P. in June.  Paranoia lead the Liberal
Democratic Party to be  exposed over the security system and the leakage of
information in relation to pension. -TV Asahi  June 5, 2015

-The major ripple effects have been caused by incidents, where the three constitutional
scholars invited to the Diet known as “the new security system” unconstitutional.  
The coalition government is putting their best effort forward to compensate for those
major incidents that were a major blow to the L.D.P.  The government has its back to
the wall as the legitimacy of security legislation is in limbo. -TBS TV June 5th, 2015  

-Due to the influence by the three constitutional scholars invited to the Diet meeting,
the coalition government decided to give up on voting for the new security legislation
until the end of June (the end of the current Diet session).-News 23 June 9th, 2015.

-According to the survey conducted between June 20th and 21t, the approval rate of
the Abe administration dropped immensely to 45% in May, which marked the lowest
approval rate since the Abe administration started.  This was consequently due to the
leakage of personal information from Japan Pension Service, the new bill of security
legislation which included the approval of the collective self-defense.
-Asahi Shimbun, June 22, 2015.

-The leakage of information from the Japan Pension Service, the new security system,
the scandals of ministers, and the culmination of these problems have made it difficult
for Abe. This situation which the Abe administration is facing is similar to the situation
eight years ago, when Prime Minister Abe himself resigned to escape from problems
that he was facing. Political analysts have already started guessing who will be
the next prime minister. -NEWS Post Seven June 23, 2015.


“Revision of Security Legislation”, Abe Faces Crisis with his Gambit in Jeopardy

As voices claiming that Abe’s new Security Legislation is unconstitutional continue
to grow, the Abe government’s approval rate has dropped in recent months.
Prime Minister Abe has shown irritation in regards to the recent drop.
If the debate on the security legislation is prolonged until September,
the illogicality of his position in regards to the legislation will have more time to be
conveyed to the public, and his approval rate will likely continue to decrease. Recently,
Abe has shown increased frequency in leaving his seat to use the restroom during
parliamentary debates.It is possible that Abe’s chronic intestinal illness is getting worse
due to the stress caused by the staunch defiance against the bills of security
by the citizens and opposition parties. It seems as if Abe is up against the wall.
―Nikangendai June 23, 2015.




The likelihood of terrorist attacks in the US by Islamic extremists will rise during the period
before and after May 21st. The US is most likely to be the target of the terrorist attack, while
France is second most likely to the target.ーPredictions made @ 20:21 on May 19th.

The terrorist attacks have been planned, but it’s not certain if the plans will be carried out.
If police and intelligence agencies sense the movement, and if they were able to carry out
means necessary such as arresting the people who planned the terrorist attacks,the attacks
may be prevented. My predictions can prove to be actual events during the period in which
I predicted. They also can prove to be correct as the release of news of what happened in
the past.ーPredictions made @ 20:32 on May 19th.


Bin Laden bent on spectacular US attack until the end: files
http://news.yahoo.com/us-declassifies-more-papers-seized-bin-laden-raid-131932336.html?soc_src=mediacontentstory&soc_trk=tw


The likelihood of terrorist attacks by Islamic extremists are rising between May 20th and
22nd and the period before and after that.The US is most likely 2b targeted while France is
the second most likely, but the both countries can be targeted as well.ーMay19th prediction

The terrorist plots by the extremists are setting a building on fire or an attack with explosives,
but people can be attacked as well.ーMay19th prediction

The terrorist plots are planned as protest against insult towards their religion, in the French
caricature magazine, Chareles Hebdo and the caricature events took place in the US.
ーMay19th prediction

Student receives death threats after publishing school paper supporting Charlie Hebdo |via
@Telegraph 23 May 2015 telegraph.co.uk/news/worldnews



CNN: Capitol Police destroy pressure cooker in suspicious car on National Mall Updated May 25, 2015 cnn.it/1FKGfSI

Fighter Jets Scramble Following at Least 6 Reports of Threats to Passenger Planes, Officials Say - ABC News abcn.ws/1EuuYkc

On May 25th, 2015 at 21:02, Amase predicted that there is a possibility on terrorist attack on
the following day. Cordology showed her code 65 which indicates terrorism and code 223
which indicates a terrorist, a terrorist attack with a bomb, a terrorist attack against a car or
other transportation systems.

The news was released by CNN on May 25th at 18:25 at US Eastern Time.When Amase
predicted the event, 21:02 on May 25th was 08:02 on May 25th US Eastern Time which
means that she predicted approximately 10 hours before the release of the news by
CNN on alleged terrorism using a pressure cooker in Washington.
http://edition.cnn.com/2015/05/25/us/washington-pressure-cooker-disrupted/

Amase’s prediction on warning the possibility of France being target of terrorism proved to be
correct by the bomb threat against Air France flight.
http://www.reuters.com/article/2015/05/25/us-france-flight-threat-idUSKBN0OA11N20150525


I predicted as follows on May 24th: Tomorrow, on May 25th, Iraq Security Forces will embark on
attacks against ISIS with its full scale,and the attacks will continue until around May 26th. On
27th, the prediction proved 2b correct in the news below
http://www.japantimes.co.jp/news/2015/05/27/world/iraq-commences-anbar-push-effort-retake-ramadi-shiite-initiated-sectarian-code-name-hit/

On May 24th at 19:37, I predicted that Iraq Security Forces will embark on an operation to
recapture Ramadi with its all might and Iraqi Force will succeed in it. It looks like the
situation is unfolding in the exact way that I predicted. See the news:
Iraqi Army and Shiite Militias Begin Push to Take Ramadi From ISIS MAY 26, 2015
http://nyti.ms/1BnpLuF 



Today, on May 25th, the possibility of US air strikes on ISIS by fighters or unmanned aircrafts
is rising. Another possible option for the US is to decide that they will consider seriously
whether they will do the airstrikes.ーPredicted on May 25th, 2015 at 04:03

My prediction proved to be correct in the following news: Iraqi Military started operation to
recapture Ramadi which a US spokesperson “welcomed” On May 27th, 10:30,
Asahi Shimbun reported that the US will strengthen its support for Iraq Security Force with
training and providing armaments to help them counter attack ISIS. The US will continue on
airstrikes without deploying ground forces.



•The solar code (code for the year) which represents Hamilton's this year is 319.

The lunar code (code for the month) is either 157 or 158.
Strictly speaking, I cannot say whether these codes are solar codes or lunar codes conclusively.
It is because I need the time of his birth in order for me to figure this out.
Therefore, I have to infer whether I should use the solar code or the lunar by the indirect
inference method.
Whether I use the solar or the lunar, I can say for sure that he is in the mode of luck where
he is likely to invite bad luck.
 
In contrast, Rosberg's luck is stable. I assume that the reason for the stability is his solar code
(the code that indicates the luck of the year) is 124 which stands for a victor.The symbolic
image of 124 is " a elderly man dressed formerly stands between a quarry that he captured on
his travels for hunting he and a trophy."
However, this prediction is based on the method of indirect inference as I do not know the time
of his birth. -Predicted on June 7th at 00: 31.


In the race of Austrian F1 GP which took place on June 21st, Mercedez's Nico Rosberg won 
beating his team mate, Hamilton. 
Hamilton committed a failure to cross the white borderline unintentionally, and received
penalty for adding extra five seconds
which became substantial disadvantage for him.
 
The Guardian
Nico Rosberg seizes Austrian F1 GP from Lewis Hamilton at first corner
http://www.theguardian.com/sport/2015/jun/21/nico-rosberg-austrian-f1-gp-lewis-hamilton-mercedes

Formula1 @F1
HAMILTON: "Nico did a fantastic job. I had a really bad start. After that I was pushing as hard as I could."
ROSBERG: "It's an awesome feeling to win again here. I started well and was able to defend my position"


•Big disturbance is likely to happen in F1 Grand Prix in Canada which is going to be held
between June 5th and 7th. I’m concerned about Mercedes’driver, Lewis Hamilton because
he is likely to have an accident. Among the three days of the race, the accident is most likely
to happen on June 6th, and second most likely to happen on the 7th. Predicted on June 4th
at 05: 06

Just as I predicted, on June 6th, Hamilton crashed into barriers, and his machine was partially
damaged.

•On May 25th, at 8:56 pm, I predicted “ there will be a terrorist attack in a place for
socialization in the Middle East.” In the midnight of May 26th, a terrorist attack actually
took place in a guest house for foreigners in the district where embassies were.
This incident was broadcasted on May 27th.

•On February 20 and March 6, 2014, I predicted that a hijacking would take place.
As predicted, a Malaysian airliner crashed on March 8, as a result of a suspected hijacking.

•On December 19, I predicted that Pope Francis would make an unusual speech criticizing
the Vatican on December 22, 2014, which he did.

•In 2013, I repeatedly made predictions that underground explosions caused by fuel
leaked from a reactor of Fukushima Number One Power Plant would happen between April
and May of 2015. Now, rumors are circulating in Japan that fuel leaking from the reactor is
causing explosions.

•On April 20, 2015, I accurately predicted the leaks of radioactive water from eight drain
pumps at the Fukushima Number One Nuclear Power Plant. On the next day, April 21,
the leaks were publicly confirmed.

•I made predictions below on January 3rd, 2015.”The news story about British prince
Andrew was used to be a client of a prostitution ring will be broadcasted more intensely on
January 5th, 6th and 7th adding new shocking exposes. Moreover, on January 6th or before
and after that, a social position of someone in power in the United States will be threatened
due to sex scandals.”Just as her predictions, on January 6th, a scandal of former US
President Bill Clinton was reported where he had a friendship with an American billionaire
Jeffrey Epstein who owned a prostitution ring.


In addition to the examples above, there a lot of predictions left which proved to be correct.
Also, all the predictions are made by Cordology which is an innovative predictive system.
If you use a regular fortunetelling, the result of the fortunetelling on one issue often
ends up differently among several fortunetellers whom a client meets.

Since Cordology draws an answer of the fortunetelling based on the accurate predictive
logic with consistency, it always draws an accurate answer consistently whoever uses
Cordology. Therefore, there is no room where personal thoughts of a fortuneteller can
affect.

I am currently ranked first in the search results of one of Japan’s biggest curation sites,
beating out many other famous fortunetellers.



I’ m suffering from severe Multiple Chemical Sensitivity (MCS).

It’s very difficult for me to live in Japan where the amount of usage of pesticides per land
is the highest in the world. I’m fighting the danger of my life every day.

In exchange for this agony, I believe that God gave me a special gift of prediction.
I finally created Cordology after studies of many years and difficult trials and errors.

Therefore, I don’t want it to come to nothing after I die without being noticed by anyone.

My earnest wish is to meet wonderful investors and complete making Cordology app
and then move to a foreign country with clean air to recuperate and work on advancement of Cordology.
コメント (1)
この記事をはてなブックマークに追加

天国の階段

2015-03-19 21:29:20 | 日記

私は三にして一なる神である。ゆえに私の次には、四にして一なる神々がいる。

そうだ。私にその四人の子があるように、永遠普遍の真理にして正義たるプロパテールについてもまた同様である。

その四人の子は、プリンキピア(原理) プロトコール(規則) プロノイア(摂理) ピロソピア(愛知)である。

それらは、おまえたちが天国に至るための四つの梯子である。

だから、もしおまえたちが永遠普遍の真理と正義を求め、それを地上にもたらしたいと真に心から願うのであれば、それら四つのものを熱心に学び、そして深く理解しなければならない。

しかし、それよりもっと重要なのは、おまえたちがそれらを学び、理解することに先立って、その実在と力能(潜在能力)をまず疑いなく信じることだ。

なぜなら、信仰こそは、真理と正義のうちに帰される栄光の四属性、すなわち、信仰、奉仕、私捨、帰命という、汚れなく完全なる生命たちが具える四本の足の一つだからである。

その四つの足がなければ、おまえたちは誰も四段階の梯子を昇ることはできないだろう。

それと言うのも、おまえたちの手は、原罪によってすでに汚れたものと化しており、聖なる梯子を昇るためにその手を使うことは最早適わなくなっているからだ。

さらに言えば、四本足のものは、二本足のものより、天への素直さと地への自然さにおいて遥かにまさっている。

なぜなら、四本足のものは、天に向かってこうべを高く上げず、地に対しては愛の口づけを惜しまないからである。

真理にして正義たる男女(おめ)が最も喜び愛しく思うのは、彼らの中にある、その素直さと自然さなのである。

だからおまえたちは、動物たちを自らの教師とし、誠の気持ちを以て恐れずに天国への階段を昇り行きなさい。

そうすれば、おまえたちはその昇行の一段ごとに地の動物に宿る本能の満月のように欠けることなく、神の太陽を仰ぎ見る宙空の天使のように輝く存在へと変化し、また、偽りの世界の中にあって真実の存在となった者、悪に対して屈せぬ正義の力に満ち溢れた者として、私がおまえに託した聖なる使命を果たすべく、再び地上に降り立つことになるだろう。





この記事をはてなブックマークに追加

「いただきます」についての話

2015-01-04 22:32:31 | 日記

私はごはんを食べるとき、「いただきます」は言わないように心がけている。

「いただきます」とは、語源に従えば、自分よりもその食べ物を崇め尊んで自らの上にあげる(=頂く)ということだ。もちろん、そのこと自体は何ら悪いことではなく、この上もなく素晴らしい心根である。しかしである。もし、その食品が農薬や添加物まみれのものだったとしたら? あるいは、私たちのために自らのかけがえのない生命を犠牲に捧げてくれた尊い食材たちへの感謝と敬意の念も無い、いい加減な調理者によって適当に作られた美味しくないものだったとしたら?

「いただきます」と言ってしまった人は、イコールそれらの毒以下の存在であり、同時に、それらの毒を本来は尊きはずの食材に混ぜ込みその聖性を穢した悪しき人間以下の存在ということになる。

だから私は「いただきます」の代わりに、実際に食べてみて美味しかったら「美味しい!」と、何かの原因で不味かったら「不味い」と言うようにしている。そして、自分の食べたものが前者であった場合に限り、食べ終わった時に「ごちそうさま」と言う。もし不味いものを食べた後に「ごちそうさま」と言おうものなら…その人はただの嘘付きということになるだけだ。

「食」というのは、言うまでもなく、人間を含むあらゆる生命体にとって最も重要な営みの1つだろう。そのあまりに重要すぎる場で、「いただきます」に代表される「実質を供えぬ決まり文句」を無思考のまま受け入れ、それを常套句として日々おうむ返しに繰り返し続けたことが、今日までの日本人を特徴づけるステレオタイプ、つまり実質よりも浅慮さの方が遥かに勝った「上っ面のだけ善良さや行儀の良さ」を培う大きな一因になってきたのではなかろうか。

食に限らず、日々の生活のすべてにおいて、また人生において、真に価値ある実質を自らと世界に求めようと思うなら、いい加減な常套句や定型に自らの脳と心を毒させてはダメだ。

だから私は、これからも、犠牲になった生命たちに心の底の底からの深い敬意と愛を捧げつつも、「いただきます」だけは言わないのである。

この記事をはてなブックマークに追加

生エネルギーに対する二つの態度 フロイトとライヒ

2014-12-10 15:14:48 | 日記

かつてわれわれの歴史は、われわれが人間生命とその行動様態を特徴づける情動あるいは生=性エネルギーの性質の認識に向けて近づくために必要となる思考容器の天地四方を画定させるそのエネルギーのヒエラルキー的理解に関する決定的選択の機会を与えた。その選択肢がフロイトとライヒであった。フロイトの心理学はエネルギーの意図を誤読した結果として得られた産物としてのエネルギーの人間的捕捉および交換条件に基づくその局地的解放と再捕捉についての理論であり、他方ライヒのものはエネルギーの活動を通して生産され消費される様々な事物に対する身体的および心因的反応の総体としての身体および心理の状態を作り出す基底としての根源的エネルギーの自然的存立への頷きとその無条件にして全的なる解放を自らの視線の先に置くものであった。

そして、この二つの選択肢を前に、われわれの歴史=運命はまたしても誤った方を選んだ。つまり、フロイトの方を。

しかしそれにも関わらず、実際には、万物とそれらの在る事象の運命的諸条件の範囲をその都度規定するコーラとしての前人間的情動、すなわち魔術的マナスの存在様態は、フロイトの言うリビドーが備える直線的で攻撃=防御的な時間ベクトルをトレースする意識線上ではなく、ライヒが仮定したオルゴンエネルギーが先のベクトル線の周囲に膨張的に生じさせる渦巻き状のエネルギー磁場において再構成され再発見されする諸存在と事物の諸様態が、常にすでに永遠に、自らをその中に新しく解き放とうと試み直す未知数体のための無限の可能性の空間上に描き出す循環的で包括的な全方位スペクトルからエネルギーそれ自体の本性に従って選択された諸瞬間内における永遠〔回帰〕の歓喜や絶対的〔普遍の〕美といった此性に対する動物的な本能の頷きの中においてのみ、初めてその振る舞いの実質的様相とさらにその奥に隠された神秘的意味をわれわれに開示するのである。

この記事をはてなブックマークに追加

【緊急警告!!】お子様をお持ちの皆様 お読みください!

2014-11-19 20:20:50 | 日記

《拡散願》

お子様のいらっしゃる方!!あと、お友達にも知らせてあげて!!

先ほど私の119件目の予言(学童への殺害予告)が【神的中】しました。今後暫くのあいだは危険です。特に20日、21日、22日は異常者による児童襲撃に要警戒。現在サイコパスが児童殺害を準備中!

詳しくは私の予言ライブ・ツイッターで!



※「予言者 天瀬妃美花 ツイッター」でグーグル検索してください。そちらの私のツイッターに上記に関する詳細を掲載してあります。

この記事をはてなブックマークに追加

♥心優しい皆様のご支援に心から厚く御礼申し上げます!!!

2014-11-19 02:57:30 | 日記

本日、私への妨害が本格的に始まりましたことを皆様にご報告させて頂き、それと併せまして、この場を借りて皆様には特別のお力添えをお願いさせて頂きました。その結果、グーグルとNAVERまとめの検索結果の順位が、少しアップしました!!!

それを見まして、皆様に私の訴えが届き、そして皆様がその声に応えて貴重なお力添えをくださったことが実感と共に伝わってきて感激しました。。。

順位が少し回復したことももちろん嬉しかったですが、そのこと以上に、皆様がくださった優しさに対しての感動でした(涙)

これからも予言の世界で、さらなる未踏の高みを目指しながら、同時に、可哀想な動物たちの力強い助けとなれるよう、より一層の精進を重ねて参りたく思います。

どうか皆様、引き続きましてのご支援のほど、何卒よろしくお願いいたします!!!

この記事をはてなブックマークに追加