SSMH Dog Babies II

~Kennel Moonlight Valleyの子供達の成長記録 Part2 ~

☆Day 104☆

2017-05-22 | Puppies

朝の静かな時間、
パピー達の祖母であるエマちゃんが
パピー達用寝床を陣取って
ゆっくりとくつろいでおりました。

In our quiet morning,
puppies' grandma Emma took the bed for pups
and enjoying her morning relax hours...

とそこへ
あたしも一緒に寝る~
イザベルがやってきて...

And then,
Izzy wanted to join her grandma Emma
and came...



エマだけでも入りきっていないパピー用寝床に一緒に入ったイザベル

to fit into this overflowing puppy bed!




困ったのはエマちゃん...

Now Emma cannot relax at all...




ため息のエマちゃん...

Now, Big sigh... Emma...



エマ: 「どうしたものかな...この状況...」

Emma: "Hmm, what should I do now...!?"





仕方ないのでかわいい孫の世話をせざるを得なかったエマなのでした

Well, Emma didn't have any choice but to care for her grand-daughter, did she?!


さて...午後は...

Then in the afternoon...




ノーブルが煮干しを加えたまま...

Noble was scratching himself with his dried fish in his mouth...




ノーブル: 「ぼくのおさかな、あげないよ...!」

Noble: "You cannot have my fish...!"



























これ、乾燥していてすごい土埃が舞ってるのがわかるかな...?

Can you see the dry dirt spraying all over???



パピー達が土汚れているのは必然的な事なのです...

So, no matter what I do,
puppies get dirty whenever they play outside...


最新の画像もっと見る

コメントを投稿