A Twilight Zone

見たこと、やったこと、食べたもの、トワイライトゾーンにまぎれ込んだこと、などをつらつらと。 by 偽インギー

Lenny Kravitz の Are You Gonna Go My Way を和訳してみた。

2017年07月29日 17時00分59秒 | Lenny Kravitz の 和訳


Are You Gonna Go My Way - Lenny Kravitz
自由への疾走

I was born long ago
I am the chosen I'm the one
I have come to save the day
And I won't leave until I'm done

俺は随分前に生まれた
俺は選ばれた、唯一の存在だ
俺は救う為に来た
そしてやり遂げるまで諦めない

So that's why you've got to try
You got to breath and have some fun
Though I'm not paid I play this game
And I won't stop until I'm done

お前も試してみろよ
息をして、それを楽しめよ
俺は見返りがなくてもこのゲームを楽しむよ
そしてやり遂げるまで止まらない

But what I really want to know is
Are you gonna go my way?
And I got to got to know

でも俺が本当に知りたいのは
お前は俺と来るのかい
それが知りたいのさ

I don't know why we always cry
This we must leave and get undone
We must engage and rearrange
And turn this planet back to one

わからないのは、なぜ俺たちはいつも泣いているのか
俺達は元に戻す必要がある
俺達は戦って、再編成しなければならない
そしてこの惑星を1つに戻すのさ

So tell me why we got to die
And kill each other one by one
We've got to love and rub-a-dub
We've got to dance and be in love

なぜ俺達が死ななきゃいけないのか
そしてお互い殺し合わなければならないのかを教えてくれ
俺達は愛を手に入れて
俺達は踊って恋に落ちなくてはならない

But what I really want to know is
Are you gonna go my way?
And I got to got to know

でも俺が本当に知りたいのは
お前は俺と来るのかい
それが知りたいのさ

Are you gonna go my way?
'Cause baby I got to know
Yeah

お前は俺と来るのかい
それが知りたいのさ


自由への疾走~20周年記念デラックス・エディション
クリエーター情報なし
ユニバーサルミュージック

ジャンル:
ウェブログ
コメント   この記事についてブログを書く
この記事をはてなブックマークに追加
« メガ盛り唐揚げ @ 炭火焼鳥 鶏王 | トップ | 勇者ヨシヒコと魔王の城、見... »

コメントを投稿


コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。

トラックバック

この記事のトラックバック  Ping-URL